پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی‌های پرسپولیس همیشه هجومی بوده و به واسطه‌ حضور ستارگان ملی پوش توقع‌ها از این تیم بالا است.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: رقابت‌های ابتدایی تیم‌های لیگ برتری زمان خوبی برای قضاوت تیم‌ها نیست، زیرا بازیکنان به نسبت خسته هستند و هنوز با هم هماهنگی تیمی ندارند به طور حتم با پشت سر گذاشتن هفته‌های ابتدایی می‌توانیم به صورت دقیق عملکرد تیم‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
وی ادامه داد: یکی از امتیازات مثبت پرسپولیس در فصل جدید جوانسازی این تیم با توجه به افکار تخصصی برانکو بوده است، اما این جوانسازی نیاز به زمان دارد تا بازیکنان خود را به شرایط جدید و بازیکنان با تجربه تیم وفق دهند با این که معتقدم برخی از بازیکنان جذب شده در فصل نقل و انتقالات در حد نام پرسپولیس نیستند و مسئولان تیم می‌توانستند انتخاب بهتری داشته باشند.
 
وی افزود: با توجه به رقابت نخست سرخ پوشان در حال حاضر بیشترین ضعف در خطه دفاع دیده می‌شود که چهره‌ خارجی در این پست نتوانست پاسخگوی انتظارات باشد.
 
و سبب دو گل دریافتی تیم بود که این امر ارتباط مستقیم با جذب نادرست برخی از مهره‌ها است.
 
به دلیل علاقه زیاد هواداران پرسپولیس به این تیم و کادر فنی باید در بازی‌ها نمایشی تماشاگر بسنده ارائه دهند تا رضایت هواداران را داشته باشند، برای مثال پرسپولیس حتی در صورتی که در قالب دفاعی موفق به شکست حریفان شود نتوانسته پاسخگوی توقع هوادران باشد.
 
 در همین راستا کادر فنی سرخ پوشان باید در برنامه تمرینات خود شوت از راه دور ضربات ایستگاهی  را قرار دهند تا بازی تهاجمی را شاهد باشیم تا مثل بازی این تیم مقابل پدیده و از ستاره‌های پرسپولیس تنها یک شوت نبینیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار