مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص توهین‌های روزهای اخیر گفت: من به این مسائل اهمیت نمی‌دهم و کارم را انجام می‌دهم.

بنگر: نسبت به توهین ها بی تفاوت هستم
محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: همانطور گفته شد این توهین‌ها در فضای مجازی صورت گرفته است و این موضوع برای من مهم نیست که پاسخ بدهم.

بنگر در ادامه عنوان کرد: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید حرفه‌ای‌تر از این‌ها باشد و این مسائل تاثیری بر عملکردش نداشته باشد این همه تشویق شدم یک بار هم توهین بشوم به هیچ کجا بر نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: با این اتفاقات قوی‌تر شدم و مطمئن باشید در بازی‌های پیش‌رو با عملکردم نشان می‌دهم که چه تاثیری این توهین‌ها روی من گذاشته است.

بنگر در مورد حمایت بازیکنان از وی پس از توهین‌های صورت گرفته عنوان کرد: از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم همه آنهایی که در برابر این توهین‌ها از من حمایت کردند آنها نشان دادند که پرسپولیس یک تیم است و در این تیم و خانواده صمیمیت حرف اول را می‌زند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم در آستانه بازی با استقلال خوزستان گفت: شرایط خوبی در تیم پرسپولیس حاکم است همه ما بازیکنان آماده هستیم به اهواز برویم و با دست پر به تهران بازگردیم. گرمای هوای اهواز تنها مشکل ما است اگر از پس این مشکل برسانیم به راحتی حریف را شکست می‌دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس امسال حق اشتباه ندارد و از تک تک بازی‌هایمان باید نهایت استفاده را ببرم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنگر ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار