دانشگاه فنی و حرفه‌ای نيز به جمع کاربران سامانه جامع مدیریت آموزش(ناد) که بصورت رایگان از سوی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی در اختیار دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قرار می‌گیرد، پیوست.

 به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی قبل با هدف کاهش تقاضای سفر، صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید تکراری نرم‌افزارهای مديريت دانشگاهی و تسری در نظام آموزشی دانشگاه‌های کشور، دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی طي قرارداد همكاري با بخش خصوصی،"سامانه جامع آموزش دانشگاهی کشور" را در داخل کشور عرضه کرد.

 در پی این اقدام و تهیه زیرساخت‌های نرم‌افزاری، هاست اطلاعات و همچنین امنیت این سامانه در دبیرخانه، دانشگاه‌های متعددی جهت بكارگيري آن مراجعه کردند که از جمله آنها می‌توان به دانشگاه قرآن و حديث، دانشگاه خاتم، دانشگاه مذاهب اسلامی، دانشگاه جهرم، دانشگاه صنعتی هويزه و غيره اشاره کرد که اکنون در حال استفاده از این سامانه هستند.

بر اين اساس دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز اخیرا طی قراردادی، درخواست پياده‌سازی سيستم جامع آموزش را داشته و  بر اساس توافقنامه، قرار است اين سامانه در 169 واحد اين دانشگاه نصب و مورد استفاده قرار گيرد.

شایان ذکر است دانشگاه‌ها، موسسات علمی و آموزشی متقاضی، می‌توانند از لايسنس رايگان اين سامانه كه در مالكيت دبيرخانه شورای عالي اطلاع‌رسانی قرار دارد، استفاده كنند و تنها هزينه‌نصب، راه اندازی و پشتيبانی را به شركت طرف توافق پرداخت كنند.

 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
خوب کاری کرد
United States of America
فرشاد
۱۱:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۶:۲۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
فقط میتونم بگم خدا نگذره ازتون با این سیستمتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
سلام این نادکه واسه فنی حرفه ای همیشه خرابه الان یک هفته است که اصلا باز نمیشه مگه مافنی ها دانشجونیستیم نباید یک سایت درست حسابی داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
Ka
آخرین اخبار