رشت؛

تقدیر از پذیرفته شدگان گیلانی رتبه های زیر 100کنکور

38 دانش آموز برتر دارنده رتبه های کمتر از100 کنکور سراسری امسال قدردانی شدند.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در ديدار جمعي از مديران ، معلمان و دانش آموزان برتر گيلانی در کنکور 94 افزود : توفيق 38 دانش آموز گيلاني درکسب رتبه های برتر کنکورسراسری امسال با تلاش مستمر و پشتکارشان محقق شده پشتوانه علمی ارزنده ای برای گیلان است.

آيت الله قرباني گفت : اين موفقیت ناشی از فرهنگ اسلامي – ايراني است که عقبه ي آن را بايد در سيره ي عملي دانشمندان ، فقها وعلماي بزرگ جستجو کرد.

نماينده ي ولي فقيه در گيلان با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر نقش جهاد علمي در افزايش اقتدار و توسعه ي ملي و ارتقاء جايگاه ايران در عرصه ي بين المللي گفت : نمونه ي بارز اين امر بومي سازي فن آوري صلح آميز هسته اي ا ست که استکبار جهاني را مجبور کرده ايران هسته ايي را به رسميت بشناسد.

آيت الله قرباني لزوم رعايت اخلاق اسلامي و تقويت ايمان فردي نخبگان علمی را مورد تاکید قرار داد و افزود : تلفيق علم و عمل تبلور خدمات ، استعدادها و دستاوردهاي صاحبان انديشه و هنر را بهمراه دارد و برنامه هاي شوم بدخواهان ملت را براي ايجاد هر گونه اخلال در روند توسعه ي پايدار ناکام ميکند .

مهدی حاجتي مدير کل آموزش و پرورش گيلان هم در این مراسم افزود : تعداد دانش آموزان گیلانی برتر کنکور سراسری پارسال29 نفر بود که امسال 9 نفر به این آمار افزوده شده است . این مراسم در بیت نماينده ي ولي فقيه در گيلان برگزار شد.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.