علی دایی گفت: با وجود این که تمرینات را دیر شروع کردیم و بازی دوستانه نیز نداشتیم، اما بازیکنان با آمادگی کامل برابر نفت تهران قرار می‌گیرند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در کنفرانس خبری که با تاخیر 35 دقیقه‌ای آغاز شد،  اظهار داشت: از این که با تاخیر 35 دقیقه‌ای به این کنفرانس آمده‌ام عذرخواهی می‌کنم، همچنین روز خبرنگار را به شما خبرنگاران تبریک می‌گویم. 

وی ادامه داد: یاد مهدی نفر که جانش را از دست داد گرامی می‌داریم.

دایی تصریح کرد: تیم ما با وجود آن که تمریناتش را کمی با تاخیر آغاز کرد به علاوه بازی دوستانه نیز انجام نداد، اما فردا با دست پر برابر شاگردان منصوریان به مستطیل سبز خواهند رفت تا سه امتیاز بازی را از ان خود کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به این که تیم نفت جزو سه تیم اول لیگ برتر است گفت: منصوریان شایستگی خود را نشان داده وی روند خوبی را در آسیا پشت سر گذاشته است، من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم وی یکی از بهترین‌ دوستان من به حساب می‌آیند و جزو بهترین مربیان آسیاست.

علی دایی، اذعان داشت: ما فردا در برابر تیم آماده‌ای بازی خواهیم کرد، اما بازیکنان ما با دست پر به مصاف تیم حریف خواهند رفت ما هیچ بازی را برای باخت بازی نمی‌کنیم ما تیمی خوبی  در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: با در اختیار داشتن دو بازیکن دیگر تیم ما تکمیل خواهد شد و ما نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص محمد قاضی گفت: محمد قاضی یکی از بهترین بازیکنان ماست من روی محمد قاضی جور دیگری حساب می‌کنم و اگر وی این روند را به همین شکل ادامه دهد جزو سه گلزن تیم ما خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار