آنالیزور تیم ملی والیبال بر این باور است که حملات کره‌ای‌ها مهم ترین عامل شکست ایران بود و ملی پوشان با دفاع مستقیم می‌توانند استرالیا را از میان بردارند.

آنالیزور تیم ملی والیبال کشورمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ وتور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت : برابر تیم ملی کره جنوبی بازی بسیار نزدیکی داشتیم .ابتدا سعی کردیم از طریق سرویس که نقطه قوت تیم‌مان بود، کره ای‌ها را تحت فشار قرار دهیم اما آن ها با آرایش دو دریافتی سرویس‌ها ما را به خوبی مهار کردند. هرچند ما هم در دریافت ها ضعف چندانی نداشتیم ولی در ضربات روی تور با مشکلات زیادی مواجه شدیم و شماره 9 کره "سه اونگ کواک" و شماره 14 "چائه لونگ" ما را تحت فشار قرار دادند و به این ترتیب با اشتباهات مکرر در حملات و خطاهای زیاد بازی را واگذار کردیم .

 آنالیزور تیم ملی در ادامه در خصوص چالش آتی تیم ب برابر تیم استرالیا افزود : استرالیا تیم بسیار خوبی است و تقریبا غیر از ادگار و دو پاسور جدید از همان ترکیب سال قبل خود بهره گرفته است.

آنها از بازیکنان بلند قامتی برخوردارند که در سرویس ها می‌توانند به تیم شان یاری رساند و بازی مستقیمی را برخلاف تیم‌های آسیای شرقی از خود به نمایش بگذارد و به نوعی ما برابر استرالیا چالش کار ترکیبی را که تیم‌های آسیای شرقی سرآمد آن هستند و دیگر منسوخ شده است پیش را نخواهیم داشت.

مضاف بر اینکه ما برابر نمایندگان استرالیا اگر مستقیم دفاع کنیم و توپ گیری‌هارا به عقب زمین و یک سوم میدان ببریم می‌توانیم از نقطه ضعف آنها که دریافت‌ها ‌‌یشان است بهره ببریم و به موفقیت دست یابیم .

مشجری در پایان در خصوص نوع ارتباطش در طول مسابقه با اکبری سرمربی تیم ملی توضیح داد : من به صورت آنلاین با سعید رضائی کمک پیمان اکبری در تماس هستم و وی پل ارتباطی من و سر مربی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار