مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت:برای حضور در مسابقات آسیایی کوهستان 18 مرداد رکابزنان را به مالزی اعزام می کنیم.

چایچی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کوهستان 18 مرداد ماه به مالزی خواهیم رفت و 23 مرداد مسابقات آغاز می شود. 
 
وی افزود: از تیم ملی کوهستان در رشته کراس کانتری 4 رکابزن گروه بزرگسالان و یک دوچرخه سوار از گروه جوانان و یک نفر از بانوان اعزام می شوند. 
 
چایچی در ادامه خاطر نشان کرد: در رشته دانهیل 2 رکابزن بزرگسال و یک نفر از تیم جوانان برای حضور در مسابقات انتخاب شده‌اند اما در این رشته تیم ملی بانوان نداریم. 
 
وی در خصوص تمرینات تیم ملی کوهستان تاکید کرد: رکابزنان رشته کوهستان از 20 خرداد تا به حال به صورت مستمر در اردو بوده‌اند و هم اکنون در مرحله سوم تمرینات به سر می بروند. 
 
مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه رشته کراس کانتری جزو رشته‌های کسب سهمیه است به این منظور ما تمام توانمان را برای این رشته گذاشتیم تا بتوانیم در المپیک ریو تابستان سال آینده کسب سهمیه کنیم، در قسمت جاده سهمیه گرفته‌ایم و اگر بتوانیم در بخش کوهستان هم سهمیه کسب کنیم چهارمین سهمیه ما محسوب می شود. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: دوچرخه ، رکابزنان ، جاده ، چایچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار