رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار خبر داد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار از شهرداری خوانسار یک میلیارد و 700 میلیون ریال غرامت گرفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اصفهان اظهار داشت: شهرداری خوانسار بابت آزاد سازی حریم رودخانه شهر خوانسار با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار توافق کرد و مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال به این اداره غرامت پرداخت کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این غرامت بات آزاد سازی مقداری از زمین های موقوفه آیت ا... غضنفری و موقوفه حاج محمد رفیع خوانساری که در حریم رود خانه واقع شده بودند به اداره اوقاف و امور خیریه پرداخت شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه افزود: مساحت کل این زمین ها 1600 متر مربع می باشد که در جوار رود خانه واقع شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین طی این توافق به عمل آمده مقرر شد تا علاوه بر این غرامت حداقل 5 پروانه احداث واحد های تجاری در همین موقوفات توسط شهرداری به صورت رایگان صادر شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این توافق پس از انجام کارشناسی های لازم و همچنین مراحل قانونی و تشریفات اداری صورت گرفت که طبق وقف نامه این موقوفات عواید حاصل از این موقوفات باید در جهت تعمیر و بهسازی حسینیه دور راه خوانسار صرف شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.