استاندارخراسان جنوبی گفت: تاریخ ثابت کرده که گزینه نظامی روی میز آمریکا ارزشی نداشته و همواره با شکست مواجه شده همچنانکه در صحرای طبس شکست مفتضحانه آمریکا موجب نقش بر آب شدن نقشه های شوم آنان شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ خدمتگزار افزود: ملت غیور ایران با توکل به خداوند متعال پشت سر ولایت فقیه همواره عاشورایی و انقلابی بوده و هرگز گزینه های نظامی دشمن مقابل این ملت قهرمان راه به جایی نبرده است.

وی بابیان اینکه خداوند متعال همواره به عنوان بزرگترین پشتیبان ملت بزرگوار ایران اسلامی بوده و خواهد بود، گفت: برای اینکه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس درس عبرتی برای دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران باشد ضرورت دارد که موزه ای دائمی و با شکوه فراوان در این منطقه ایجاد و دایر شود.

وی تصریح کرد: قطعاً با اسناد، مدارک و مستنداتی که در آن منطقه وجود دارد و به نمایش گذاشته خواهد شد و حقانیت ملت عزیز ایران بیش ازپیش به دنیا ثابت خواهد شد.

وی اظهار کرد: در نشستی که با حضور وزراء و مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی ذی ربط در مرکز برگزار شد، موضوع ایجاد موزه عبرت دفاع مقدس در شهرستان طبس مورد پیگیری جدی قرار گرفت.

استاندارخراسان جنوبی همچنین یادآور شد: در این راستا مقرر شد بعد از انجام هماهنگی های لازم در مرکز جلسات بعدی در استان و با حضور مسئولان استانی برای انجام اقدامات آتی و مورد نیاز در استان به انجام برسد و تصمیمات لازم اتخاذ شود تا به زودی شاهد افتتاح این موزه در استان باشیم.
 
انتهای پیام/گ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.