ریيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامی استان كرمان از كشف 2 انبار دپو شده كالای قاچاق به ارزش 850 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ يدالله حسن پور گفت: پليس روز گذشته در پی كار اطلاعاتی شبانه روزی از احتمال وجود باری قاچاق در شهرك مطهری كرمان با خبر شد.

وی افزود: اين بار كه از مبدا شيراز به كرمان به وسيله يك دستگاه كاميونت ايسوزو قاچاق شده بود ، پس از رسيدن به محل مورد نظر در عمليات پليس مبارزه با كالای قاچاق كشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن پور به اقلام كشف شده در اين عمليات نيز اشاره و خاطرنشان کرد: قاچاقچی 40 ساله قصد داشت انواع نوشابه انرژي ، كمپوت ، چاي ، كافی ميكس ، روغن خوراكی، آبميوه، آدامس و دلستر كه به صورت قاچاق به كرمان وارد كرده بود را بفروشد اما با اقدام سريع پليس در اين كار ناكام ماند.

وی ارزش تقريبی اين بار را بيش از نيم ميليارد ريال برآورد کرد.

سرهنگ حسن پور به عمليات ديگر پليس مبارزه با كالای قاچاق نيز اشاره و تصریح کرد: در اين عمليات نيز پليس در راستای مبارزه با قاچاق كالا و ارز پس از شناسايی انباری در خيابان مادر شهر كرمان كار خود را آغاز كرد.

وی یادآور شد: پليس در اين عمليات 41 نوع كالای خوراكی قاچاق و فاقد مجوز كه در انباري دپو شده بودند را كشف و ضبط كرد.

سرهنگ حسن پور ارزش تقريبی اين اجناس را نزديك به 350 ميليون ريال دانست و افزود: پليس با عزمی راسخ اجازه جولان به قاچاقيان كه قصد ضربه زدن به اقتصاد كشور را دارند ، نمی دهد و به شديد ترين نوع ممكن با آن ها برخورد می کند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قاچاق ، کالا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.