معاون وزارت امنیت ملی امریکا گفت: لایحه جدید تحت عنوان 'امنیت سایبری' درتعارض با حمایت از حریم خصوصی مردم آمریکا و مایه نگرانی های زیادی در رابطه با آزادی های مدنی است.

امنیت سایبری بهانه ای برای سلب آزادی!به گزارش خبرنگار اخبار داغ کروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛"الهاندرو میورکاس" معاون وزیر امنیت ملی آمریکا درپاسخ به نامه"ال فرنکلین" سناتور دموکرات ایالت مینه سوتا گفته است: بخش های زیادی از ماده موسوم به مبادله اطلاعات مربوط به امنیت سایبری تجاوز به حریم خصوصی افراد محسوب می شود و لایحه پیشنهادی سنا در این خصوص موجب نگرانی های شدید در ارتباط با آزادی های مدنی خواهد شد.

گفتنی است لایحه جدیدی که قرار است هفته آینده با نام"امنیت سایبری" درسنای آمریکا به رای گذاشته شود شرکت ها و موسسات این کشور را ملزم به ارائه هرگونه اطلاعاتی درمورد شهروندان آمریکایی که تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا محسوب می شنود به ادارات فدرال این کشور خواهد کرد.

درصورت تصویب این لایحه در سنای آمریکا زمینه برای دریافت، ذخیره کردن و توزیع هرگونه اطلاعاتی توسط مسوولین امنیتی این کشور  بدون نگرانی نسبت به تبعات قانونی آن فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار