دادستان شهرستان ملارد گفت:‌ برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و افرادی که با قمه و چاقو قدرت نمایی می‌کنند و آرامش خاطر شهروندان را سلب می‌کنند، با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

آخرین اخبار// برخورد قاطعانه دستگاه قضایی شهرستان ملارد با اراذل و اوباشجواد جبله، دادستان شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دستگاه قضایی این شهرستان به منظور حفظ آرامش و امنیت شهروندان این منطقه، تمهیدات بسیاری را اتخاذ کرده تا ناهنجاری‌های اجتماعی و قانون شکنی‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مجموعه دادگستری و دادسرای شهرستان ملارد بر جدیت برخورد با هنجار شکننان و اراذل و اوباش متمرکز می‌شود و با افرادی که با قمه و چاقو مبادرت به قدرت نمایی می‌کنند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

دادستان ملارد عنوان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی از هنجار شکننان این‌چنینی از دیگر اقدامات سازنده‌ای است که در دستور کار قرار دارد و در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

جبله یادآور شد: تعامل دستگاه‌ها و ارگان‌های فعال در سطح شهرستان با مجموعه دستگاه قضایی بسیار سازنده است و با توجه به تدابیر اتخاذ شده امیدواریم روند موفقیت آمیز موجود همچنان با سرعت فزاینده طی شود تا توسعه پایدار در این منطقه در بستری سالم و توأم با آرامش تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.