عادل کلاه کج پیروزی تیم فوتبال استقلال اهواز مقابل سیاه جامگان را به دخترش که همان روز متولد شده تقدیم کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال اهواز جمعه 16 مرداد ماه در هفته دوم لیگ پانزدهم توانست، در ورزشگاه تختی اهواز تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد را با تک گل محمد غلامی شکست دهد و در بالای جدول قرار گیرد.

 کلاه کج از تولد دخترش در همان روز خبر داد و پیروزی استقلال اهواز مقابل سیاه جامگان را به او تقدیم کرد.

 وی درباره کسب نخستین پیروزی در لیگ 94-95 گفت: با وجود گرمای هوا،‌ دو تیم بازی خوبی ارائه دادند. ما بعد از پنج سال دوری در لیگ برتر حاضر شدیم سعی کردیم تمام دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنیم خوشبختانه همه بچه‌ها خوب کار کردند و توانستیم پیروز بازی باشیم ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم تمرینات فشرده و دیر بسته شدن تیم مشکلاتی که باشگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کرد حال با پیروزی در این بازی با روحیه‌ای بالا به مصاف حریفان خواهیم رفت. این اتفاق همزمان شد با تولد دخترم. این پیروزی را به او تقدیم می‌کنم .

کلاه کج: پیروزی مقابل سیاه جامگان را به دخترم تقدیم می‌کنم

هافبک استقلال اهواز درباره پنالتی مشکوک روی محمد غلامی و تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه اذعان کرد: دیدم که مدافع سیاه جامگان با دستش محمد غلامی را هول داد ولی نمی‌دانم که صد درصد پنالتی‌ بود یا نه هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام اما داور خیلی به صحنه نزدیک بود و فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفت.

 وی پنالتی زدن غلامی را تصمیم کادر فنی دانست و افزود: محمد غلامی مهاجم استقلال اهواز است و باید پیش از بقیه بازیکنان گلزنی‌ کند. ‌پنالتی او تصمیم کادر فنی بود و من هم با این قضیه مشکلی ندارم محمد گل شدن پنالتی‌ بود که محمد این کار را انجام داد.

هافبک با تجربه استقلال اهواز، آینده باشگاه را روشن دانست و تصریح کرد: من یقین دارم با وجود هواداران خوب بازیکنان جوان و کادر فنی با تحربه، آینده روشنی داریم و قطعا روز به روز آماده تر خواهیم بود و قطعا در پایان فصل، جایگاه خوبی را در جدول خواهیم داشت.

 ملی‌پوش سابق تیم ملی به تمجید از سیاوش بختیار زاده، سرمربی استقلال اهواز پرداخت و ادامه داد: این واقعیتی است که ما دیر شروع کردیم پذیرفتن  سمت سرمربیگری‌ این تیم دل شیر می‌خواست آقای بختیاری زاده مربی دلسوز و زحمت کشی است او شبانه روزی برای باشگاه وقت گذاشت حتی در روزهای آخر از 500 نفر تست گرفت تا بتواند تیم را در شرایط  بهتری ببندد کار می‌کرد کمتر کسی انجام می‌دهد او عاشق خوزستان است و من مطمئنم که استقلال با او نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم فوتبال ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار