اهم فعالیت های استان در بخش‌هاي راهسازي، راهداري، مسكن، معماري و شهرسازي و بافت فرسوده در شهرستان لنجان تشریح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان پیرامون عملکرد حوزه راهسازي در شهرستان لنجان گفت: احداث پل غدیر بر روی رودخانه زاینده رود به طول 240 متر با هشت دهانه 30 متری و پیشرفت 40% واصلاح مسیر در مقطع گردنه علیمردان در حال اجرا می باشد.

وی در خصوص احداث باند دوم زرین شهر شهرکرد وسفید دشت زرین شهر اظهار داشت : باند دوم زرین شهر شهرکرد در مقطع دره شورجه تکمیل وبه بهره برداری رسیده است و باند دوم سفید دشت زرین شهر به طول 22 کیلومتر تا مرحله بیس و آسفالت انجام و با تامین اعتبار لازم ادامه خواهد یافت .

غلامی در ادامه به عملکرد اداره کل در حوزه راهداري اشاره کرد و افزود: به منظور ايمن سازي و ارتقاء ايمني محورهاي شهرستان،350 کیلومتر عمليات خط کشی اجرا، 456 مورد تابلو و علایم، دو هزار و 80 متر گاردریل نصب، هفت مورد تعمیرات، روشنایی و چراغ‌های چشمک‌زن ، 2/1 کیلومتر نصب نیوجرسی و 15 مورد رفع نقاط و مقاطع پرحادثه زودبازده بر اساس سند ايمني شهرستان انجام و یا در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: عملكرد بخش مسكن مهر شهرستان لنجان تا پايان سال 93، شامل افتتاح دو هزار و 516 واحد مسكن مهر در شهرهاي زیر 25 هزار نفر در سه طرح 99 ساله، سه جانبه و خودمالك بوده است که 15 واحد در طرح‌های 99 ساله و سه جانبه قابل افتتاح و 85 واحد باقیمانده نیز طبق برنامه تا پایان سال 94 واگذار می‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی مساحت بافت فرسوده شهرهای سده لنجان، زرین شهر، چمگردان، ورنامخواست و چرمهین521 هکتار است که 82/6 درصد از مساحت كل بافت فرسوده استان را تشكيل مي‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی در حوزه معماري و شهرسازي، شهرستان لنجان را متشكل از 9 شهر دانست که هفت شهر زرین شهر، سده لنجان، ورنامخواست، چمگردان، فولادشهر ، چرمهین وزاینده رود طرح جامع مصوب دارند.

وی عنوان کرد: طرح جامع شهرهای زرین‌شهر، سده لنجان، ورنامخواست، چمگردان ، فولادشهر وزاینده رود با میانگین پیشرفت فیزیکی 4/72 درصد در دست بازنگری و طرح جامع شهر باغبهادران با میانگین 5/92 درصد در مرحله تصویب می باشد . همچنین شهر باغ شاد اخیرا به شهر تبدیل شده است. 


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: طرح ، جامع ، مصوب ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.