وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی با کسب 24 مدال در صدر رقابت‌های قهرمانی کشور قرار گرفتند.

مازندران قهرمان وزنه‌برداری کشور شد

سعید سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: تیم نوجوانان مازندران در رده سنی 13 و 14 سال توانستند در مسابقات قهرمانی کشور 11 مدال طلا، 5 نفره و 8 مدال برنز کسب کنند که این نتیجه در تاریخ وزنه‌برداری مازندران بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: سطح مسابقات بسیار بالا بود اما با برنامه‌ریزی که از 2 سال پیش انجام دادیم با اقتدار توانستیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم.

سلامت در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در وزنه‌برداری مازندران بیان کرد: گاهی اوقات از دوستان یا افرادی که انتظارش را نداریم، ضربه می‌خوریم. عده‌ای با حاشیه و آشوب قصد تخریب عملکرد هیأت استان مازندران را داشتند که خوشبختانه توانستیم با عملکرد بسیار خوبی که به دست آوردیم، توانستیم جایگاه حقیقی وزنه‌برداری این استان را نشان بدهیم.

رئیس کمیته مربیان هیأت وزنه‌برداری مازندران با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور رده سنی 15 و 16 سال گفت: ما در این رده سنی هم صددرصد می‌توانیم عنوان‌های ارزشمندی کسب کنیم. طبق سنوات گذشته ثابت شده که مازندران جزو استان‌های مدعی قهرمانی است و اگر خداوند یاری کند در این رده سنی هم با بهترین مدال‌ها به شهرمان بازمی‌گردیم.

وی در مورد حضور وزنه‌برداری استان مازندران در لیگ برتر جوانان اظهار داشت: اگر مشکلات مالی اجازه دهد، به طور حتم در لیگ جوانان شرکت می‌کنیم و تمام تلاش‌مان حضور در این رقابت‌ها و کسب نتایج خوب است.

سلامت با اشاره به مشکلات وزنه‌برداری بیان کرد: مشکلات مالی تنها مختص رشته وزنه‌برداری نیست و تمامی رشته‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند؛ اگر بتوانیم با رایزنی حامیان مالی را جذب کنیم، انگیزه زیادی در وزنه‌برداران ایجاد می‌شود و می‌توانیم با خیال راحت‌تری در مسابقات شرکت کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: مطمئن باشید وزنه‌برداری مازندران در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ ما انتقادهای منطقی و صحیح را می‌پذیریم و مشکلی با آن نداریم اما در مقابل انتقادهای خصمانه و به دور از منطق ایستادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار