معاون اجتماعی پليس اصفهان در آيين اختتاميه جشنواره رسانه، نظم و امنيت، رتبه اول را كسب و معاون اجتماعی اين پليس لوح تقدير و هديه خود راز دست فرمانده نيروی انتظامی دريافت كرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ "غلامرضا شهرياري" اظهار داشت: آيين اختتاميه جشنواره رسانه، نظم و امنيت با حضور سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي در سالن اجتماعات كوثر نيروي انتظامي برگزار و از برگزيدگان اين جشنواره تقدير به عمل آمد.

وي افزود: در اين جشنواره معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان رتبه اول را در بين معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان هاي كشور به دست آورد و سرهنگ جهانگير كريمي معاون اجتماعي اين فرماندهي لوح تقدير و هديه خود را از دست فرمانده نيروي انتظامي دريافت كرد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه سال گذشته جشنواره رسانه ، نظم و امنيت در سطح استان اصفهان اجرا و از خبرنگاران و اصحاب رسانه كه با پليس استان همكاري داشتند تقدير به عمل آمد گفت: رتبه اول معاونت اجتماعي پليس اصفهان در جشنواره مذكور در حقيقت نشانگر ارتباط بالاي بين پليس و رسانه در سطح استان ما است.

سرهنگ شهرياري با تبريك روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گفت: رسانه ها پل ارتباطي پليس با جامعه هستند و با ارتباط و تعامل آنها توانسته ايم مردم را در برابر آسيب ها و تهديدات آگاه كرده و از بسياري جرايم پيشگيري كنيم كه اميدوارم اين ارتباط و تعامل در جهت امنيت پايدار استان تداوم داشته باشد. 


انتهای پیام/ی

برچسب ها: تولید ، فضا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.