شهرکرد؛

درخشش در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو جوانان آسیا

ووشو کاران جوان استان چهارمحال و بختیاری در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو جوانان آسیا، 3 نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، زهرا کیانی، مهدی مختارپور و شاهین بنی طالبی ووشو کاران جوان استان چهارمحال و بختیاری در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو جوانان آسیا موفق به کسب 3 نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز کسب شدند.

این دوره از رقابتها با شرکت 23 کشور در شهر شیلین هوت چین در حال برگزاری است که تا صبح امروز زهرا کیانی ورزشکار چهارمحال و بختیاری که در روز اول به یک نشان طلا رسیده بود، در روز دوم نیز با ارائه یک نمایش تحسین برانگیز، برای دومین بار بر سکوی نخست تکیه زد.

کیانی در فرم چیانگ شو با امتیاز 9.35 به نشان طلا رسید. پی پینگ از چین تایپه با 9.28 و روی شین از مالزی با 9.16 سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

با این حساب، زهرا کیانی دو بار کاروان ایران را صاحب نشان طلا کرده است. وی در یک فرم دیگر نیز اجرا خواهد داشت.

شاهین بنی طالبی دیگر ورزشکار این استان هم موفق شد در مسابقات نوبت عصر روز دوم به مقام نخست برسد تا نخستین طلایی پسران نام گیرد.

وی در فرم جین شو به امتیاز 9.23 رسید تا بر سکوی نخست بایستد. لوئیس فرناندز از اندونزی با 9.14 و هوین چینگ از هنگ کنگ با 9.06 به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین شاهین بنی طالبی موفق شده بود با کسب امتیاز 9.26 بر سکوی سومی چانگ چوان تکیه زند. نفرات چین و ژاپن نیز به ترتیب اول و دوم شدند.

مهدی مختارپور دیگر ورزشکار شایسته ورزشکار چهارمحال و بختیاری، در این دوره از مسابقات موفق شد یکی دیگر از مدال های  برنز کاروان ایران را از آن خود کند.

تیم ملی کشورمان در حالی در این مسابقات با 14 ورزشکار شرکت کرده است که 5 بازیکن تیم ملی ووشو را ووشو کاران چهارمحالی تشکیل می دهند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: ورزش ، ووشو ، جوانان ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.