سومبات هاکوپیان، رئیس انجمن طراحان لباس و پارچه از تعامل و همفکری این انجمن در مسیر سیاست‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومبات هاکوپیان، رئیس انجمن طراحان لباس و پارچه از تعامل و همفکری این انجمن در مسیر سیاست‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس خبر داد.

 هاکوپیان در گفتگو با روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، گفت: سیاست اصلی ما توسعه و ارتباط طراحان با بخش صنعت است و تلاش داریم تا طرح‌های ارزشمند بتوانند به مرحله کاربردی برسند.

وی ادامه داد: تحت شرایط توافق شده به این نتیجه رسیدیم که با کارگروه ساماندهی مد و لباس نهایت همکاری را داشته باشیم و صد درصد نگاه ما برقراری تعامل اجرایی با روش‌های علمی است.

رئیس هیات مدیره انجمن طراحان لباس همچنین افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغده  ما ساماندهی بخش‌های مختلف این حوزه است که در نشستی که با دبیرکارگروه داشتیم به خوبی به آن اشاره شد.

هاکوپیان تصریح کرد:  مساله ای که دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس، بدان اشاره کرد فراگیری فعالیت‌های مد و لباس در سراسر کشور است که ما نیز هدفمان را بر همین اساس قرار داده‌ایم.
وی گفت: در حوزه رسانه‌ای نیز نیاز به ساماندهی جدی در این حوزه داریم و باید از دانش خارج از کشور بهره‌مند شده و از اساتید دانش نوین لباس استفاده کامل کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.