یزد؛

معرفی منتخبین جشنواره عکس صلح و دوستی هلال احمر در یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از معرفی منتخبین جشنواره عکس صلح و دوستی هلال احمر استان یزدخبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حامد صدیقی گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هنری وتوسعه و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در عرصه‌­ها و بخش­های گوناگون و در راستای تلاش برای فعال نمودن هنرمندان استان در حوزه­‌های بشر دوستانه جشنواره و نمایشگاه عکس استانی "صلح و دوستی” برگزار شد که بعد از داوری آثار بیست عکس منتخب معرفی شدند.

صدیقی افزود: این جشنواره با موضوع صلح ودوستی، تصاویری از زندگی توام با دوستی و آرامش و صلح در کنار دغدغه ها و درگیری های انسان ها برگزار شد و شرکت در این مسابقه برای همه علاقمندان آزاد اعلام شده بود و هر عکاس میتوانست  حداکثر با ۵ عکس در این مسابقه شرکت نماید. معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد  ادامه داد آثار راه‌یافته به بخش مسابقه به زودی به صورت نمایشگاه ارائه خواهند شد.

شایان ذکر است داوری عکس ها را فرهاد سلیمانی، محمد خدادادی مترجم زاده و سپیده رزمجو بر عهده داشتند که افراد ذیل را به عنوان منتخب اعلام کردند: عباس آشوری، عبدالرحمن مجرد، ،احمدرضا کریمی، امیر جلال، آیدا فرهادرسولی، حمید ارونقی، محمدرضا ناظری، محمد آزادی احمدآبادی، رضا عیسی پور، سعیدرضا مقصودی، سیدعلی حسینی فر، سیدحسین میرکمالی، سیدمحمدصادق حسینی، زینب آزمون ، مهدی پیرابی، زیبا کلانتری

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.