روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، از آمادگی زنجان جهت میزبانی بیست و چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه خبر داد.

آمادگی زنجان جهت میزبانی بیست و چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛به نقل از روابط عمومی ،مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: به منظور برگزاری بیست و چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه نشستی با حضور حمیدرضا اسماعیلی ریاست حوزه هنری، رهبر حیدری معاون فرهنگی، امیر نعمتی مسئول هنرهای نمایشی و موسی قره جه لو کارپردازی حوزه هنری استان زنجان برگزار گردید.

قاسمی، بررسی امکانات و تجهیزات سالن ها و استفاده از ظرفیت های فنی، مسائل مرتبط با حوزه حمل و نقل و بخش گردشگری و فراهم کردن فضای استان در حوزه تبلیغات مناسب با جشنواره را از اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اندیشیده شده است، بیان کرد: این جشنواره علاوه بر زنجان به صورت منطقه ای در استان های خوزستان و خراسان جنوبی نیز برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری، از زنجان به عنوان یکی از میزبانان برگزاری رقابت های منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه یاد کرد و اظهار داشت: استان زنجان به عنوان برگزار کننده منطقه 1 این جشنواره میزبان هنرمندانی از استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، گیلان، قزوین، همدان، کرمانشاه و البرز خواهد بود.

لازم به یادآوری است، بیست و چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه از 2 تا 5 شهریور ماه سالجاری در دو سالن فرهنگسرای امام خمینی(ره) و کانون سهروردی زنجان پذیرای علاقمندان به تئاتر خواهد بود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: زنجان ، میزبا ، جشنواره ، ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.