مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان نیاز است.

۳۵ میلیارد تومان نیاز تکمیل مرکز دفاع مقدس لرستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ یدالله دل آرام با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در زمینی به مساحت ۱۳۲ هزار متر مربع در حال ساخت است عنوان کرد: این مرکز شامل بخش‌های مختلف ساختمان اداری، مناطق عملیات خودی، ساختمان اصلی موزه، باغ شهادت، حسینیه شهدای گمنام است.

وی با بیان اینکه برآود اولیه بودجه این پروژه ۲۰ میلیارد تومان بوده است گفت: این مرکز فرهنگی قرار بر این بوده طی مدت زمان پنج سال در استان لرستان اجرایی شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه با این وجود هنوز این اقدام در استان عملیاتی نشده است گفت: هم اکنون این مرکز فرهنگی حدود ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دل ارام با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این مرکز فرهنگی در استان عنوان کرد: برای تکمیل و بهره بردای از این پروژه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از سوی سازمان امور یادمان ارزش‌های دفاع مقدس به این پروژه اعتبار اختصاص پیدا کرد گفت: امسال نیز قول اختصاص یک میلیارد تومان برای اجرای این مرکز فرهنگی از سوی این سازمان به استان داده شده است.


 انتهای پیام/ی


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.