جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار شهرستان قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه، سید جواد رضوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، سرهنگ محمد کاشانی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران و دیگر مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، بر ضرورت برگزاری با شکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس بخصوص برگزاری یادواره شهدای این شهرستان با همکاری تمام دستگاه‌ها تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان قرچک نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: برنامه‌های متناسب با دفاع مقدس صرفا نباید در پایگاههای بسیج خلاصه شود بلکه باید با حضور اقشار مختلف و در نقاط مختلف شهرستان برگزار شود.

رئیس بنیاد حفظ آٍثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جنوب شر ق استان تهران نیز در این جلسه خواستار ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس بصورت دائمی در شهرستان شد و به اجرای برنامه‌هایی متناسب با تشریح نقش اقشار مختلف در دوران جنگ هشت ساله، برگزاری کنفرانس خبری با حضور سرداران و افسران ارشد جنگ و تجلیل از پیشکسوتان تاکید کرد.

در ادامه جلسه فرمانده سپاه قرچک برنامه‌های پیشنهادی هفته دفاع مقدس که امسال با مناسبت‌های مهمی متقارن شده را تشریح کرد.
همچنین روسای ادارات نیز ضمن ارائه پیشنهادات برای مشارکت دربرنامه‌ها اعلام آمادگی کردند و مقرر شد اجرای تمام برنامه‌ها با بررسی بیشتر طی نشست‌های آینده صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد ، جلسه ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار