گرگان؛

کمک مردم گلستان ۵۲۴ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گرگان از کمک ۵۲۴ میلیون تومانی مردم گلستان برای بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته خبر داد.

کمک مردم گلستان ۵۲۴ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، سیدکاظم سیدالنگی گفت: ساخت صحن حضرت فاطمه(س) در جوار بارگاه امام علی (ع) با ظرفیت 50 هزار نفر، ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلا، ساخت بیمارستان و اماکن فرهنگی و مذهبی از جمله کارهایی است که با اعتبارات به دست آمده انجام می‌شود.

وی افزود: 500 بنر و لوازم تبلیغاتی از مهم‌ترین نیازهای ما در شهرستان گرگان است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گرگان ادامه داد: 6 امام همام در 4 شهر مقدس کربلا، کاظمین، نجف و سامرا بارگاه دارند که در 150 سال گذشته بازسازی نشده‌اند و امروز دولت عراق با توجه به اینکه درگیر جنگ در 7 استان خود است این اختیار را به ما داده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان افزود: شهرستان گرگان 60 چاپخانه، 90 کانون تبلیغاتی، 7 نگارخانه و 30 انتشاراتی دارد.

حجت الاسلام یعقوب مهدوی گفت: در مدت 4 ماه گذشته 56 برنامه مختلف در گرگان اجرا شده و امروز نیز عصر شعر شهدای غواص برگزار می‌شود.

وی افزود: ساختمان جدید اداره ارشاد شهرستان گرگان با یک هزار و 500 متر زیربنا و 40 اتاق در حال احداث است که تا دهه فجر به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.