برپایی نمایشگاه‌های فصلی می تواند نقش موثری در کارآفرینی و تولید محصولات داخلی توسط بانوان داشته باشد.

 
امید و سازندگی با هنر تدبیر بانوی ایرانیبه گزارش  خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا ساعی مدیر کل امور بانوان استانداری تهران امروز دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی بازارچه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار که با حضور مشاوران امور بانوان شهرستان‌های استان تهران در سالن جلسات امور بانوان برگزار شد، با اشاره به نقش مهم زنان سرپرست خانوار در عرصه کارآفرینی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار می تواند نقش موثری در معرفی کالاهای تولیدی آنها داشته باشد.
وی افزود: بحث برپایی نمایشگاه‌های عرضه کالاهای تولیدی و حمایت ازر آنها جزو اولویت‌های اداره امور بانوان است.

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران گفت: غرفه‌هایی جهت ارائه  محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار کارآفرین در محوطه حیات صحن امام‌زاده صالح (ع) از روز شنبه برپا می‌شود.
زهرا ساعی تصریح کرد: تعداد 50 غرفه با در نظر گرفتن نوع کالای فروشی در آن در اختیار بانوان کارآفرین قرار می‌گیرد.
وی افزود: چیدمان غرفه‌های از روز شنبه ساعت 11 صبح اغاز شده و در روز یکشنبه 10 صبح مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) با حضور مشاوران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های شهرستان‌های استان افتتاح می‌شود.

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران گفت: در زمینه برپایی این نمایشگاه به وسیله بنرها و بروشورهای تبلیغاتی اطلاع‌رسانی جامعی‌ به عمل آمده است.

زهرا ساعی در ادامه بیان کرد: غرفه‌بندی صحیح و مناسب با کالای فروشی در آنها و شکیل بودن دسته‌بندی کالاها به ویژه مواد غذایی در این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: تمام شهرستان‌ها و فرمانداری‌های انها بانوان کارآفرین نمونه خود را برای این نمایشگاه معرفی کرده و علاقه‌مندان می توانند همه روزه از ساعت ه10 صبح الی 10 شب از این نمایشگاه بازدید و خرید نمایند.

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران در پایان  افرود: با توجه به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌های فصلی به منظور ترویج کارآفرینی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه زنان ، شعار امید و سازندگی با هنر و تدبیر بانوی ایرانی انتخاب شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تدابیر ، بانوان ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار