مشاور ارشد کلیسای کاتولیک در سرزمین‌های اشغالی خواهان برخورد جدی با تندروهای صهیونیست است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمزآواسرائیل، "ودیع ابو ناصر،" مشاور ارشد کلیسای کاتولیک در بیت المقدس از سران رژیم صهیونیستی خواست تندروهای یهود را کنترل کند. در پی موجی از حملات لفظی و فیزیکی به مسیحیان، نماینده واتیکان در سرزمین‌های اشغالی از کابینه رژیم صهیونیستی خواست به طور جدی با یهودی‌های تندرو مقابله و از وقوع حملات ضد مسیحی پیشگیری کند.

ناصر گفت: یهودی‌های تندرو از خط قرمز عبور کرده‌اند. آنها نه تنها به املاک و مردم آسیب می‌رسانند بلکه به روحانیون مسیح نیز بی‌احترامی می‌کنند. گرچه تاکنون اقدامات مهمی صورت نگرفته است، امیدوارم مقامات مسئول، به خوبی با این مسئله برخورد کنند.

نماینده پاپ و رهبران کلیسای کاتولیک در سرزمین‌های اشغالی شکایتی را علیه رئیس سازمان تندرو یهودی "لهاوا" تنظیم کردند. نماینده پاپ، دادستان کل را تحت فشار قرار داده است تا رئیس این سازمان را به اتهام حمایت از آتش افروزی در مساجد و کلیساهای عمومی محکوم کند. 

یهودی‌های تندرو 18 ژوئن (28 خرداد)  "کلیسای نان و ماهی" در شمال غربی سرزمین‌های اشغالی را آتش زدند و چندین مضنون در این رابطه دستگیر شدند. ناصر گفت: علیرغم دستگیری این افراد ما درمورد چندین حمله به اماکن و مردم سکوت کرده‌ایم. وی افزود ما به دنبال حقوق خود هستیم نه بیشتر و نه کمتر از دیگران و این به نفع رژیم صهیونیستی است که از گسترش این حملات پیشگیری کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار