مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت:‌حق طبیعی شهروندان ساکن بافت فرسوده، برخورداری از امکانات رفاهی خدماتی از قبیل درمانگاه، آتش نشانی و بوستان‌های تفریحی است.

تامین امکانات رفاهی خدماتی در بافت فرسودهعبدالله فتح الهی، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بافت فرسوده اظهار کرد:‌ سازمان نوسازی شهرداری با طراحی زیبای شهری و ورود به محلات توانست سرمایه‌های مدیریتی و مالی مناسبی را جهت بازپیرایی بافت فرسوده ایجاد کند، همچنین با اخذ مصوبه اعطای تسهیلات تشویقی از طرف شورای اسلامی شهر تهران، مشارکت شهروندان در بخش نوسازی محلات فرسوده جلب شد.

وی افزود: با نوسازی محلات فرسوده، تراکم ساختمانی از 2 طبقه به 5 طبقه می‌رسد که همین امر تراکم جمعیت پذیری را به دنبال دارد که در این راستا باید تعداد مدارس و پایگاه آتش نشانی و فضای سبز و مراکز درمانی این مناطق پس از نوسازی افزایش یابد.

فتح اللهی ادامه داد: در راستای تامین کسری فضاهای موجود در بافت فرسوده، مجموعه شهرداری و نهادهای دولتی و غیر دولتی می‌توانند اقدامات لازم از قبیل تامین زمین برای فضای سبز را انجام دهند.

وی گفت: حق طبیعی شهروندان ساکن در بافت فرسوده است که از فضاهای طبیعی، مراکز درمانی و آموزشی لازم برخوردار باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار