استاندار کرمان گفت: برگزاری جشنواره ای در این حجم کرمان در بین دیگر استانهای کشور بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان ،علیرضا رزم حسینی در  همایش معرفی تمدن هلیل که در سالن اجلاس برج میلاد تهران برگزار شد گفت: تا کنون در سطح کشور جشنواره و همایشی مانند جشنواره کرمان ، با این حجم بالای کاربرگزار نشده است.

وی افزود: در دولت تدبیرو امید که در استان کرمان با شعارتوسعه اقتصادی و با نگاه محوری به مثلث توسعه برگزار شده است موفقیت های خوبی داشته ایم.

رزم حسینی با اشاره به هماهنگی و هم افزایی که برای پیشرفت و توسعه بین مسئولین استان وجود دارد ، تصریح کرد:برای برگزاری این جشنواره بزرگ در استان کرمان ماهها برنامه ریزی و جلسات چندین ساعته برگزار شده است.

استاندار کرمان تاکید کرد: آنهایی در جریان برگزاری چنین جشنواره هایی هستند برای اولین بار این حجم از کار در معرفی فرهنگ واقتصاد یک استان را شاهد هستند.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از غرفه های نمایشگاه توانمندی های استان کرمان گفت:استان کرمان و 23شهرستان در این جشنواره غرفه دارند، برخی شهرستان ها فرصت های سرمایه گذاری شان را معرفی کرده اند.

وی از جمله شرایط عالی آب و هوایی استان کرمان را وجود320روز آفتاب در استان کرمان که زمینه خوبی برای انرژی های نو است ،دانست وگفت: جنوب کرمان وجیرفت و عنبرآباد را بخواهید بسازید تنها در سایه وحدت امکان پذیر است زیرا ظرفیت های این منطقه بسیار بالا است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: تمدن ، هلیل ، جشنواره ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.