در سالروز شهادت جانگداز رئیس مکتب شیعه، امام جعفرصادق(ع) عزاداران گرد هم آمدند و مراسمی در جوار سه شهید گمنام برگزار کردند .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان: همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، هیات مذهبی بزرگی در بوستان پلیس شرق تهران ، با استقبال گسترده مردم اعم از پیر و جوان در جوار شهدای گمنام این محل برگزار شد .



*با پای دل آمدم نه با ویلچر

در میان انبوه جمعیتی که برای مراسم عزاداری حاضر شده بودند زنی خسته سوار بر ویلچر ،  با چشمانی گریان ، گوشه ای سر بر میان دست نهاده بود و می گفت :رفت و آمد در این شلوغی برایم دشوار بود اما آنقدر دلم بی تاب شهدای گمنام بوستان و این مراسم  بود، با ویلچر که نه اما با پای دلم آمدم و توانستم کمی از سنگینی دلم را در کنار شهدا سبک کنم و آرام شوم .
 
*رئیس مکتب شیعه قبله حاجات نیازمندان


کمی آن طرف تر پیرمردی ناتوان با نوه کوچکش با تکیه بر درختی همچون خودش سالخورده نشسته بود و بلند بلند دعا میکرد، از او پرسیدم پدر با که نجوا میکنی ، با لبخندی محزون نگاهش را از آسمان گرفت و با مهربانی گفت: با خدای خود و صاحب این مجلس ، دردودل میکنم و از ایشان میخواهم ظهور آقا امام زمان (عج) را نزدیک و دشمنان اسلام را نابود کند و فرزندان و نوه های مرا صالح و سلامت نگه دارد .

دختری 14 ساله آرام و بی صدا در کنار مادرش نشسته بود، از او خواستم از هدفش برای آمدن به این مراسم بگوید و با احساسی ژرف و نگاهی آرام گفت: آمده ام تا هم شهدای گمنام را زیارت کنم و هم از مجلس استفاده ببرم و از او بخواهم به حفظ حجاب و ایمانم کمک کند و راه درست را به من نشان دهد .

گفتنی است در این جمعیت عزادار از شیرخواره ها تا نوجوانان و پیران حضور داشتند .

گزارش : فرزانه تیموری

انتهای پیام /



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار