مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال بیش از 26 هزار نفر از روستاییان، عشایر و کشاورزان در سطح این استان بیمه خواهندشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج: مصطفی باغبانیان در سومین شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت:تلاش درراستای تحقق اهداف دولت تدبیروامید به ویژه در حوزه توسعه بیمه های اجتماعی روستائیان و عشایر از مهم ترین اهداف برگزاری این جلسه است.

وی افزود:هدف گذاری امسال صندوق بنا به درخواست مسئولان در سطح کشور، تلاش در راستای بیمه نمودن بیش از 26 هزار نفر از روستاییان، عشایر و کشاورزان در سطح این استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بیان کرد: هدف ما توسعه بیش از این میزان بیمه های روستایی در سطح استان با توجه به اهمیت این مهم در توسعه عدالت اجتماعی در کردستان است.

باغبانیان افزایش توان مدیریت استانی این صندوق را بسترساز گسترش بیشتر خدمات این صندوق در روستاها عنوان کرد و افزود: توسعه بیمه های اجتماعی از جمله شاخصه هایی است که می تواند نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در پایان گفت: با توجه به هماهنگی های خوبی که در بین دستگاه های تابعه وزارت کار در استان وجود دارد امیدواریم شاهد تحقق اهداف در حوزه بیمه های اجتماعی در روستاهای استان باشیم.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.