سرمربی تیم تاسیسات دریایی در نشست خبری این تیم گفت:سلام علیکی با فوتسال نکرده ام که بخواهم خداحافظی کنم. آنقدر صبر می کنم دنبال من بیایند.

شمسایی:همیشه دنبال من خواهند آمدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نشست خبری شمسایی باحضور رییس هییت مدیره، مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی و اصحاب رسانه  بعد از قهرمانی این تیم  در رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا 2015  امروز برگزارشد.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی در نشست خبری این تیم با اشاره به سوابق فوتسالی خود  گفت: برای موفقیت در این رشته سرم را داده ام. از قرارداد ٣٠٠ ،٤٠٠  هزار تومنی به قرارداد ٣٠٠، ٤٠٠ میلیون تومانی رسیدم .سلام علیکی با فوتسال نکرده ام که امروز بخواهم خداحافظی کنم.لازم باشد آنقدر صبر می کنم  که باز هم دنبال من بیایند.

وحید شمسایی در ادامه افزود:هم اکنون مصدومیت  مرا عذاب می‌دهد اما روزی که نتوانم بازی کنم، حتما کناره گیری می کنم.هر کسی آرزو دارد به تیم ملی کشورش کمک کند. اگر آن زمان در مجموعه تیم ملی بودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم کشورم انجام می‌دهم.

وی با ابراز تاسف از وضعیت سرخورده فوتسال کشور و اینکه برخی از مسوولان مصرانه تلاش در ثابت نگه داشتن این وضع دارند اظهار داشت:متاسفانه آن اتحادی که مربیان باید با یکدیگر داشته باشند ،ندارند . به هیچ عنوان نمی‌شود تمام مربیان ایران را دور هم جمع کرد، چون هیچ‌کس دیگری را قبول ندارد.

وی  در ادامه گفت :در سال 2008 که ما توانستیم در جهان به موفقیت برسیم، ارتباط خوبی بین باشگاه‌ها و تیم ملی بود، اما الان شرایط طوری شده که وقتی ما در مسابقات باشگاه‌های آسیا گل می‌خوردیم خیلی‌ها خوشحال می‌شوند.

وی ادامه داد:اگر امروز مرا به اسم وحید شمسایی می شناسند این بخاطر دستیاران من بوده است . همه آنها سرمربی تاسیسات دریایی بودند و کار گروهی باعث موفقیت ما شد.  امیر شمسایی، سفال‌منش، ناصری، داداشی، قهرمانی، مشیری و... همه سرمربی تأسیسات هستند  و هیچ‌کس در جایگاهی نیست که بخواهد بگوید نفر اول است.

وحید شمسایی با انتقاد جدی از عملکرد برخی از مسوولان گفت:روزی که خسوس خیلی شیک جواب ایمیل مسئولان ما را نداد به اقای افتخاری گفتم با یک برنامه ٤ ساله و در کنار دوستانم به تیم ملی می آیم. اینقدر تلاش می کنم که دنبالم بیایند؛ دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان فوتسال کشور هنوز نتوانسته اند موضوع پخش زنده فوتسال را حل کنند. اگر من مسئول بودم قطعا تابحال این کار را کرده بودم و از این بابت دیگر دغدغه ای نداشتیم.برخی دوستان واقعا کم کاری می کنند که باعث تاسف است. افتخاری به ما می‌گفت با هزینه خودتان به شبکه 3 پول بدهید و پخش مستقیم بگیرید. خب اگر قرار باشد خودمان تمام هزینه‌ها را تقبل کنیم بهتر است خود من رئیس کمیته فوتسال شوم.

مربی - بازیکن تیم تأسیسات دریایی در واکنش به صحبت‌های افتخاری مبنی بر اینکه اگر شمسایی و شمس مصاحبه نکنند، گم می‌شوند، گفت: خدا را شکر می‌کنم که آلزایمر ندارم و آنقدر هم سواد دارم که مثلاً در خیابان گم نشوم. آقایان هر چقدر تلاش می‌کنند که بخواهند مرا از فوتسال دور کنند، نمی‌توانند عناوین تالار افتخارات مرا از بین ببرند، حتی اگر بخواهند جام‌های قهرمانی‌ام را ببرند باز هم نمی‌توانند گذشته‌ام را پاک کنند.

وی در ادامه اشاره به اظهارات افتخاری گفت: من می‌توانم در ایران کلاس مربیگری را برپا کنم که خودم استادش باشم و خسوس بیاید از من کار یاد بگیرد! تمام مربیگری که تمرین دادن نیست. اینکه افتخاری به کنایه از من می خواهد در کلاس مربیگری خسوس شرکت کنم واقعا بی معنی ست.ونانسیو لوپز، سرمربی تیم ملی اسپانیا برای برپایی کلاس مربیگری به ایران آمد.  لوپز خودش در تلاش است تا من در کشور ایتالیا و در کلاس‌های او شرکت کنم.

شمسایی گفت:هم من و هم دیگر همکارانم در تیم تأسیسات تمام مدارک مربوط به مربیگری را داریم و قرار است که در کلاس پیشرفت مربیگری فوتسال هم برای کسب مدرک شرکت کنیم.می‌دانیم که این فشردگی به ما ضربه می‌زند، اما چون جام ملت‌های آسیا در بهمن‌ماه برگزار می‌شود مجبور هستیم با  تمام  مشکلات کنار بیایم چون اصل نخست برای ما تعهد است که برخی به آن بی تفاوت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار