سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان از کشتار بی رحمانه 20 رأس گراز در بخش حلب استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان و به نقل از روابط عمومی ،سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت در پی دریافت گزارش های دوستداران محیط زیست مبنی بر کشتار 20رأس گراز در بخش حلب شهرستان ایجرود، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود به محل اعزام شدند.

جعفری افزود:گرازها در داخل کانال آب در یکی از روستاهای بخش حلب( ینگی کندی) گرفتار شده و متخلفین با استفاده از فرصت فراهم شده اقدام به کشتار بی رحمانه 20 رأس گراز نموده اند.

وی ادامه داد:بلافاصله تحقیقات محلی با همکاری مقامات قضایی شهرستان به منظور شناسایی متخلفین انجام شد که پس از دو هفته سه فرد متخلف در این زمینه دستگیر و 10 فرد متخلف دیگر نیز تحت پیگرد قرار دارند که بزودی دستگیر خواهند شد.

جعفری با بیان اینکه پیگیری های لازم جهت برخورد قانونی با متخلفین انجام خواهد شد افزود: متخلفین می بایست به ازای کشتار هر رأس گراز هشت میلیون ریال(هشتصد هزار تومان) ضرر و زیان پرداخت نموده و علاوه بر آن از جنبه عمومی جرم نیز محکومیت هایی خواهند داشت.

وی ضمن تشکر از دوستداران محیط زیست گفت: از متخلفین تقاضا داریم دست از تخلف بردارند که در صورت مشاهده برخورد های قانونی لازم صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام/ ا


برچسب ها: کشتار ، بی رحمانه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.