فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيري زني که مبادرت به سرقت طلاجات دختر بچه ها در زنجان مي كرد خبر داد و گفت:شگرد اين سارق خريد بستني براي كودكان بوده است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،سرهنگ ايرج خاني پور در تشريح اين خبر گفت : در پي گزارشات مردمي مبني براينکه زني در ساعات خلوت روز با اغفال دختران خردسال در يکي از محلات شهر زنجان با بکارگيري شگردهاي خاص مبادرت به سرقت طلاجات آنان مي كند ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتري قرار گرفت .

وي افزود: با تحقيقات گسترده و مراقبت هاي ويژه و نامحسوس پليس پس از چند روز تعقيب و مراقبت متهم را شناسائي و دستور بازداشت وي ازصادر شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد : متهم در يك اقدام ضربتي در منزل خود دستگير و جهت بازجويي به كلانتري منتقل گرديد.

خاني پور خاطر نشان كرد: اين سارق سابقه دار در بازجويي پليس به دو فقره سرقت طلاجات از كودكان اعتراف و يك جفت گوشواره و يك حلقه النگو از يك مالخر كشف و ضبط شد.

فرمانده شهرستان زنجان از خانواده ها خواست هنگام عزيمت به پارك ها و تفرجگاه ها از رها كردن كودكان به حال خود پرهيز و در همه حال از آنان غافل نشوند و جهت جلوگيري از سرقت و اين گونه موارد از آراستن فرزندان خود به طلاجات در مواقع غير ضروري خودداري و به آنان بياموزند در محل هاي خلوت و دور افتاده بازي نکنند .

وي در خاتمه از كشف يك دستگاه خودرو پرايد و يك دستگاه موتورسيكلت مسروقه در 24 ساعت گذشته در شهرستان زنجان با تلاش ماموران و همكاري خوب مردمي خبر داد.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: خرید ، شگرد ، سارق ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.