رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس گفت : برای ارتقای سطح لیگ برتر از حضور همه‌ی باشگاه‌ها بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، لیگ برتر تنیس ایران در بخش آقایان که قرار بود در مرداد ماه برگزار شود به دلیل تداخل برنامه سازمان لیگ با حضور ملی پوشان در مسابقات تنیس دیویس کاپ در مهرماه کلید خواهد خورد.

پیش از این خبرهایی مبنی بر تعلیق این رقابت‌ها به دلیل مشکلات مالی باشگاه‌ها شنیده می‌شد که اصغر غمناک دبیر سازمان لیگ در این باره گفت: برنامه‌های سازمان لیگ بسیار کم است و ما سعی می‌کنیم پس از مسابقات فیوچرز تهران جلسات هماهنگی با تیم‌های شرکت کننده انجام دهیم و قطعاً از مهرماه این مسابقات را استارت خواهیم زد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص مذاکره با باشگاه‌ها برای حضور در لیگ برتر تنیس ابراز کرد : در حال حاضر با چهار باشگاه در حال مذاکره هستیم تا با اضافه شدن این تیم‌ها به شش تیمی که قبلاً اعلام آمادگی کرده‌اند با 10تیم این رقابت‌ها را برگزار کنیم .

وی ادامه داد :هزینه تیم‌داری در تنیس از هزینه یک بازیکن فوتبال که روی سکوها می‌نشیند کمتر است.از باشگاه‌های بزرگ و صنعتی درخواست کردیم تا در تنیس ورود کنند و به ارتقای این رشته ورزشی کمک کنند.باشگاه‌های معتبر دنیا در همه‌ی رشته‌های ورزشی فعالیت می‌کنند اما متاسفانه در ایران ورزش را تنها در فوتبال و برخی رشته‌ها خلاصه می‌کنند.

رئیس سازمان لیگ درباره‌ی احتمال حضور باشگاه‌های پرطرفدار پایتخت در عرصه تنیس گفت : فدراسیون از همه‌ی باشگاه‌ها دعوت می‌کند تا تنیس را در برنامه‌ی باشگاه داشته باشند اما فعلاً نمی‌توان نام این تیم‌ها را اعلام کرد .

غمناک در پایان خاطر نشان کرد : هواداران با فرهنگ تنیس سرمایه اصلی این ورزش هستند و امیدوارم همانطور که در دیویس کاپ تا بامداد مشوق تیم‌ ملی بودند تنیس را در رقابت‌های دیگر نیز همراهی کنند.

انتهای پیام /

برچسب ها: غمناک ، تنیس ، تنیسور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار