ساری ؛

نیروی انسانی، اثرگذارترین عنصر ارزشمند برای خدمت رسانی بهتر است

سیستم حمل و نقل استان از نیروهای متعهد و متخصص برخوردار است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  مهندس محمد زاده با قدردانی از زحمات همکاران بازنشسته و جانبازان اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران ، نیروی انسانی را اثرگذارترین عنصر ارزشمند در هر تشکیلاتی نام برد که برای تعالی سازمان ارائه خدمت می کند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران با تاکید بر لزوم توجه به نیروی انسانی در عصر تکنولوژی بیان داشت: نیروی های انسانی در سیستم حمل و نقل و پایانه های مازندران نیروهایی سالم، ساعی، پرتلاش و سخت کوشی هستند که با کمترین مزایا بهترین و بیشترین خدمات را به سیستم حمل و نقل تزریق می کنند.

وی با بیان اینکه 90 درصد سیستم حمل و نقل در کشور را حمل و نقل جاده ای شامل می شود گفت: نیروی انسانی در این بخش بیشترین تلاش را برای دست یابی به اهداف سازمانی به کار می بندد.

بازنشستگی پایان راه نیست

مهندس محمد زاده با اظهار اینکه سلامت نیروهای انسانی و تلاش بی دریغ آنها در سیستم حمل و نقل و پایانه های مازندران قابل تقدیر است افزود: فرصت خدمت گذاری روزی برای همه ما پایان می یابد و این آخر راه نیست بلکه باید با انتقال تجارب ارزشمند خود همواره به عنوان مشاور در کنار جوان ترها بود.

وی افزود: بازنشستگی انتهای مسیر و قطع رابطه نیست بلکه یک مرحله جدیدی از زندگی است که با انتقال تجربیات همراه است وگفت:تجربیات بازنشستگان می تواند نتایج ارزشمندی را در جامعه و زندگی رقم زند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران همچنین ضمن قدردانی از تلاش های جان بركف رزمندگان 8 سال دفاع مقدس تصريح كرد:  ایثارگری و جانبازی در تمامی شرایط و عرصه ها هست و می تواند باشد و فقط مختص جنگ به عنوان نمادی ملی نیست.

انتهای پیام/س

 

برچسب ها: نیرو ، خدمت ، ارزشمند ، متختتص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.