هنرمندان عرصه گرافیک کشور می توانند برای طراحی پوستر ششمین جشنواره تاتر خیابانی لاهیجان شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: هنرمندان عرصه گرافیک سراسر کشور می توانند پوستر طراحی شده خود را با توجه و تأکید بر هنر نمایش خیابانی و اهداف این جشنواره و لحاظ نمودن ویژگی های شهر لاهیجان به عنوان شهرستان نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران به دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ارسال کنند.

شاهین جهانگیر بلورچیان با بیان اینکه پوسترها باید در اندازه 50در 70 طراحی شوند، تصریح کرد: هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند و تکنیک و شیوه اجرای آثار آزاد است.

وی با اشاره به اینکه مهلت دریافت آثار 26 مرداد ماه ۹۴ است، یادآور شد: شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پرتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرسمراجعه کنند.

ششمین جشنواره تئاترخیابانی شهروند لاهیجان با همکاریشهرداری، شورای اسلامی شهر لاهیجان و با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت­ فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلانبا نگاهی هنرمندانه به شعار سال جاری«دولت وملت، همدلی و هم زبانی» و با «چشم انداز روشن برای جامعه ­ای پاک، شهری آرام، امن و بانشاط از 12 تا 14 شهریور ماه در لاهیجان برگزار می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.