مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان از راه اندازی سامانه جغرافیایی اطلاعات تعاونی های کشور در زنجان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه این سامانه هم اکنون مقدمات آزمایشی خود را آغازکرده گفت: این سامانه در نیمه اول شهریور ماه امسال فعال می شود .

این مسئول یادآور شد: دراجرای این برنامه 30 کارشناس تعاونی و حوزه آی تی استان فعالیت دارند.

نوری با اشاره به اهداف راه اندازی این سامانه افزود:راه‌اندازی این سامانه امکان رصد آنلاین تمامی فعالیت‌های تعاونی‌ها کشور را برای کاربران فراهم می کند .

وی ادامه داد : با راه اندازی این سامانه اطلاعاتی نظیر سطح زیرکشت، تعداد بهره ‌برداران و میزان تولیدات و اطلاعات دیگر در حوزه تولیدات ثبت می شود.

مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه ثبت اطلاعات مکانی و عددی شرکتهای تعاونی روستایی هم از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه است اضافه کرد: نیازسنجی تولید و ضرورت بازار را از اهدافی دانست که با شروع به کار سامانه تحقق می یابد .

نوری ، گردش اطلاعات و بروز شدن آمارهای تعاونی ها را در برنامه ریزی و مدیریت کلان مهم دانست وگفت: با توجه به انجام پروژه های کشاورزی طی سالهای گذشته در زنجان نظیر مساحی کشاورزی و پایگاه از اطلاعات کشاورزی و زمینه های مثبت فعالیتهای حوزه آی تی در زنجان ، سامانه جدید هم با محوریت زنجان راه اندازی آزمایشی شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: سامانه ، تعاونی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.