رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش 30 درصدی وام شهریه خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت:مدتی است که در پی افزایش وام شهریه دانشجویان بوده ایم وازطرفی بسیاری از دانشجویان هم خواستار این رویداد بوده اند. 

 وی ادامه داد: اما مشکل اساسی که باید ان را ابتدابطرف میکردیم کمبود امکانات دردانشگاه ها بود که با همت مسولین و اقداماتی که در امور بازرگانی انجام شد تا حدودی توانستیم ان را سروسامان دهیم. 

یزدان‌مهردر خصوص افزایش بودجه ودرامد افزود: سعی کردیم در درآمدهای اختصاصی 40 درصد افزایش داشته باشیم و حمایت‌های خیرین نیز در این امر بی تاثیرنبوده است. 

وی در خصوص وضعیت خوابگاه ها افزود: متاسفانه خوابگاه های دانشجویی شرایط خوبی را ندارد وبا حداقل امکانات در حال ارائه خدمات به دانشجویان می باشد. 

یزدان مهر ادامه داد:برای بهبود این وضعیت دانشگاه ها کمک مهمی را به ما کرده اند و از طرفی توانسته ایم در بخش یارانه تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها نیز مبلغ وام را افزایش دهیم. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان خصوص امور دانشجویی وخوابگاه افزود:امسال قیمت ژتون غذا را 14درصد افزایش یافته است واین درحالی  است که در سال گذشته 21 درصد بوده است و اجاره خوابگاه نیز 14دهم درصد افزایش خواهد یافت. 

انتهای پیام/پ
برچسب ها: قم ، افزایش ، وام ، شهریه ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.