گردانندگان یک سایت با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس فتا شهرستان پاکدشت در پی رصد و پایش فضای مجازی، وب سایتی را با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه و داروهای غیر مجاز شناسایی کردند که پیگیری های لازم در خصوص شناسایی عوامل راه اندازی این سایت صورت گرفت.

وی افزود: پس از جمع آوری مستندات لازم و کسب دستور قضایی یکی از گردانندگان این وب سایت اهل و ساکن تهران رد یابی و طی شگردهای خاص پلیسی وی دستگیر شد. این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم مبنی بر خرید و فروش اجناس ممنوعه و انواع داروهای غیر مجاز در پوشش شرکت حمل و نقل (پیک موتوری) گفت: تیم عملیاتی این پلیس با اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری سایر اعضای باند به تهران بزرگ اعزام شدند.



 سرهنگ محمدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اجناس ممنوعه و داروی غیر مجاز کشف و دو تن دیگر از گردانندگان این وب سایت دستگیر شدند. رئیس پلیس فتا فرماندهی ویژه شرق استان تهران به والدین توصیه کرد، باید نظارت مؤثر بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی و اینترنت داشته باشند.

منبع: روابط عمومی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.