وخامت حال اسیر فلسطینی بعد از دو ماه اعتصاب غذا

نماینده عرب کنست رژیم صهیونیستی گفت حال "محمد علان" نگران کننده و وخیم است و باید اعمال فشار بر رژیم اشغالگر را برای آزادی او افزایش داد.

وخامت حال اسیر فلسطینی بعد از دو ماه اعتصاب غذا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی القدس، "احمد الطیبی،" نماینده عرب کنست رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرنگار این شبکه درباره حال "محمد علان" اسیر فلسطینی که در پی اعتصاب غذا به کما رفته است، گفت حال محمد علان نگران کننده است. حال او همچنان وخیم است و خطر رفع نشده است. 

وی افزود؛ این مساله فقط یک مساله پزشکی نیست بلکه یک مساله سیاسی است به این معنا که شخص بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و کابینه اسرائیل مسئول رسیدن حال محمد علان به این مرحله است. زیرا او اعتصاب غذا کرد و خواستار این بود که بازداشت اداری او پایان یابد به طوری که هیچ اتهامی علیه او مطرح نشده است. او حق دارد با این کار مقاومت کند. اینکه محمد علان در این وضع که به کما رفته است همچنان در بازداشت به سر می برد، این تصمیم اخلاقی نیست و برخلاف همه قوانین و معاهدات بین المللی است. 

احمد الطیبی اظهار داشت: اسرائیل مسئول جان محمد علان است و ما خواستار آزادی فوری او هستیم. وی افزود اسرائیل اصرار دارد که محمد علان را آزاد نکند. باید اعمال فشار بر رژیم اشغالگر را برای آزاد کردن محمد علان افزایش داد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار