دروازه بان استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال از هفته پنجم به بعد درست می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی پس از شکست دو بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تیم ذوب آهن قهرمان فصل گذشته جام حذفی است و از تیم‌های خوب ایران به شمار می‌رود. ما نیمه اول سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم و اگر آن‌ها به گل تبدیل می‌شد شاید روند بازی عوض می‌شد.

وی ادامه داد: از همه هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند تیم ما بازیکنان جوان دارد که نیاز به زمان دارد. ما هنوز کامل نشده‌ایم به شخصه به این تیم امیدوارم و مطمئنا در بازی‌های‌آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

دروازه‌بان استقلال در خصوص عملکرد داور تصریح کرد: در مورد داوری نمی‌توانم صحبت کنم اما باید بگویم که حساسیت‌ها روی داوری زیاد شده است امیدواریم این مسئله کمتر شود تا داوران ما هم بتوانند قضاوت‌های خوبی داشته باشند.

رحمتی در خصوص اینکه جاسم کرار با اعتراض‌هایش به دنبال پول گرفتن است و این موضوع سایر بازیکنان استقلال را به این امر نمی‌کشاند گفت: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و باید مسئولان جواب بدهند.

وی در مورد اینکه چرا استقلال در نیمه دوم افت کرد گفت: ما در بازی گذشته هم اینگونه بودیم از هفته چهارم و پنچم به بعد بهتر خواهیم شد. بدنسازی خوبی داشتیم. هواداران از تیم حمایت کنند. تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوان نیاز به برد دارند. برد و باخت در آزادی وجود دارد و برخی بازیکنان ما مقابل تماشاگران برد و باخت را ندیده اند.



انتها پیام

برچسب ها: رحمتی ، استقلال ، ذوب ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار