امام جمعه بجنورد گفت: اتحاد و همدلی بین مردم ایران همیشگی پابرجا و پایدار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،حجت  الاسلام والمسلمين يعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه اين هفته با اشاره به واقعه کودتاي 28 مرداد سال 1332 که آمريکايي ها سعی بر بازگشت شاه داشتند افزود: آمريکايی ها همچنان خوی درندگی وگرگ بودن خود را دارند ولی در لباس ميش ظاهر ميشوند و به هيچ وجه قابل اعتماد نيستند و بدانند که ملت ايران همجنان به شعار مرگ بر آمريکای خود ادامه ميدهند چرا که ديگر ملت ها هم در حال پيوستن به انقلاب ايران هستند.

وی اظهار داشت: ملت ایران در سخت ترین شرایط  همانند کوهی استوار اتحاد و همدلی خود را از دست نمی دهند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به هفته حج گفت: يكی از مهم ترين مناسك و آيين های دينی حج است که حجاج به معنای قصد زيارت خانه خدا بايد قبل از سفر چشم ودل خود را از دنيا پاک کنند  و با پرداخت خمس و حلالیت طلبیدن به خانه خدا مشرف شوند.

امام جمعه بجنورد وی ضمن تبریک هفته کرامت و تولد حضرت معصومه (س) که مصادف است با روز دختر افزود: دختران امروز که بانوان و مادران آینده هستند باید در حفظ حيا وعفت خود تلاش کنند چرا که آنان تربیت نسل های آینده را بر عهده دارند.

حجت  الاسلام والمسلمين يعقوبي با تبریک 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق به میهن اسلامی اظهار داشت: همه مردم بویژه مسئولين باید همیشه قدر دان تلاش ها و از خودگذشتگی های این ایثارگران باشیم و از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.