رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با حضور در مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان از اماکن این مرکز بازدید و در جمع کارکنان آن سخنرانی کرد.

منویات فرماندهی معظم کل قوا باید در مراکز آموزشی به‎کار گرفته شودبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان مرکز آموزش شهدای وظیفه این نیرو گفت: کار کردن با نسل جوان با شعار نمی شود  باید با اشراف کامل بر سربازان که از کجا آمده و چه فرهنگی دارند،در طول آموزش هایی که نیروهای مسلح یا نظام از او انتظار دارد او را تربیت کرد  و منویات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) امام خامنه­ای عزیز را سرلوحه کار خود در مراکز آموزشی  داد.

وی در ادامه مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش را یک مرکز آموزش زبانزد در تمام زمینه­ها در ارتش دانست و افزود:حسن شیوه اداره کلاس­ها و فضاهای آموزشی و اماکن خدماتی مرکز آموزش شهدای وظیفه مشهود است.

حجت الاسلام و المسلمین روشندل ضمن تشکر از فرماندهان خاطر نشان کرد: قرآن می فرماید هرکس یک نفر را  زنده کند گویا همه انسان­ها رازنده کرده و در تفاسیر هست که مراد از حیات و زنده کردن؛ هدایت  انسانها را نیز شامل میشود، یعنی همان کاری که شما فرماندهان زحمتکش در مراکز آموزشی انجام می­دهید.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار