فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: گاوداری ۵ هزار رأسی با هدف پرورش گاو شیری در مشگین‌شهر برای نخستین بار در سطح کشور احداث و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  ابراهیم امامی افزود: با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان برای نخستین بار در سطح کشور گاوداری عظیمی با 5 هزار رأس گاو شیری و در کنار آن کارخانه شیر پاک در این شهرستان احداث می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت احداث این گاوداری گفت: شهرستان مشگین شهر منطقه ای مساعد برای کشاورزی و دامپروری بوده و به این دلیل باید با برنامه ریزی منسجم و هوشمندانه جوانان را برای توسعه کشاورزی و دامداری جذب کنیم که احداث این گاوداری نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی و دامداری دارد.

فرماندار مشگین شهر تصریح کرد: با بهره برداری از این گاوداری عظیم و در کنار آن راه اندازی کارخانه تولید شیر پاک، در پویایی اقتصاد و اشتغال جوانان این منطقه شاهد تحول شگرفی می شویم که امیدواریم با معرفی قابلیت های منحصر به فرد این شهرستان در زمینه های مختلف کشاورزی، دامداری، باغداری، گردشگری طبیعی و تاریخی شاهد ورود سرمایه گذاران از مناطق مختلف به این شهرستان شویم و به محرومیت های این منطقه با رشد چرخ های اقتصادی پایان دهیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.