دبیر اجرایی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره در 28 مرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ احمد رجب پور گفت: جشنواره تئاتر سراسری کوتاه ارسباران از امروز با حضور گروه های هنری 25 استان کشور دراین شهرستان آغاز شده و امسال این جشنواره نهمین سال برگزاری خود را با اجرای این جشنواره پشت سر می گذارد.

وی، گفت: در کل کشور شهرستانهای اهر و مریوان حشنواره تئاتر بصورت سراسری و ملی برگزار می شود که این امر افتخار و فرصت مغتنمی برای معرفی قابلیتهای هنری و فرهنگی منطقه بوده و امیدواریم با تدابیر ویژه و همراهی و همکاری تمامی ادارات و نهادها شاهد برگزاری هرچه با شکوهتر این جشنواره در سطح ملی باشیم.

این مقام مسئول از تمهیدات لازم برای خواهر خواندگی شهرهای مریوان و اهر با همکاری شهرداری و شورای شهر این شهرها همزمان با برگزاری جشنواره خبر داد و افزود: با تحقق این امر شاهد تعامل و همکاری بیشتر و تبادل تجربیات فرهنگی و هنری بین دو شهر فرهنگ پرور باشیم.

دبیر اجرایی جشنواره همچنین از برنامه تجلیل دو پیشکسوت تئاتر کشوری و منطقه‌ای آقایان حسین محب اهری و عدالت کریمی در آئین اختتامیه این جشنواره خبر داد و افزود: با تعامل و همکاری بیشتر شاهد برگزاری با شکوهتر این جشنواره باشیم.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.