رئیس فدراسیون کاراته گفت: به لطف خداوند بر فدراسیون کاراته آرامش حاکم است و کاراته به این مهم رسیده است.

علیرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ از جو حاکم بر فدراسیون کاراته اظهار رضایت کرد و بیان داشت: به لطف خداوند بر فدراسیون کاراته آرامش حاکم است و این مهم در شرایطی که نزدیک مسابقات آسیایی هستیم، بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: برای آماده‌سازی بهتر تیم ملی کاراته مردان دوشنبه این هفته عازم ارومیه می‌شوند تا در جام وحدت شرکت کنند و این رقابت‌ها، روز جمعه برگزار خواهد شد.

سمندر افزود: در جام وحدت، تیم‌های خوبی حضور دارند، از جمله فرانسه با تیم ملی خود حضور خواهد داشت و تیم‌های ترکیه و آذربایجان نیز با نفرات اصلی خود حضور پیدا خواهند کرد که این خود محک خوبی قبل از اعزام تیم ملی به رقابت‌های آسیایی برای ملی‌پوشان خواهد بود.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: تیم ملی پس از جام وحدت هفته آینده را در تهران خواهد بود و ملی‌پوشان چند روزی را برای استراحت به مرخصی خواهند رفت و پس از آن، 7 شهریور به محل مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به زمان اعزام ملی‌پوشان اظهار داشت: برای این که ملی‌پوشان از لحاظ زمانی بتوانند ریکاوری داشته باشند و هم این که بحث اختلاف ساعت حل شود، 5 روز زودتر به ژاپن اعزام خواهند شد.

سمندر گفت: در کنار تیم‌های ملی مردان و بانوان، 12 داور به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه آسیا بیان داشت: قبل از رقابت‌های آسیایی، انتخابات هیئت رئیسه آسیا را هم در پیش داریم که امیدواریم به یاری خداوند به عنوان نماینده ایران بتوانم جایگاهی را در فدراسیون آسیا به دست بیاورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار