فلیپه ماسا گفت مهلت ‫ویلیامز‬ برای استفاده از آپشن قرارداد او در حال تمام‌شدن است و این تیم در روزهای آینده تصمیم نهایی خود را رسانه‌ای خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت پلنت قرارداد دو ساله ماسا با ویلیامز در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و این راننده برزیلی امکان دارد یک سال دیگر توسط آپشنی که در قراردادش موجود است همراه ویلیامز باشد. اما این تیم هنوز تصمیمی درباره او نگرفته است.

ماسا گفت: دوست دارم خیلی زود خبر تمدید قراردادم را بخوانم.در قراردادم ماده‌ای وجود دارد که تیم می‌تواند یک سال آینده آن را تمدید کند و فکر نکنم مهلت زیادی برای انجام این کار وجود داشته باشد.

وی افزود: تیم تا چند هفته دیگر مهلت دارد از این آپشن استفاده کند و دلیلی ندارد که نخواهد این کار را انجام بدهد.

ماسا که سال گذشته در رده هفتم جدول قهرمانی فصل قرار داشت فعلاً در رده ششم است و با هم تیمی خود والتری بوتاس ۳ امتیاز اختلاف دارد.

ماسا ادامه داد: در دورانی وارد این تیم شدم که تغییرات زیادی در حال انجام شدن بود. آنها می‌دانستند که من می‌توانم به تیم کمک کنم.برنامه این بود که بحث مهندسی را به تیمی حرفه‌ای واگذار کنند، اسپانسرهای تازه‌ای داشته باشند و با من کادر تازه‌ای در زمینه رانندگان داشته باشند.
اکنون از اینکه یکی از مهمترین اجزاء ویلیامز هستم به خودم افتخار می‌کنم. به تمامی افراد تیم احترام می‌گذارم.

ماسا درباره آینده نامشخص بوتاس در ویلیامز هم گفت: با او هم به صورت حرفه‌ای و هم شخصی رابطه خوبی دارم و فکرم را با او در میان می‌گذارم و به او می‌گویم الان در تیمی است که می‌تواند تیمی که او را می‌خواهد را شکست دهد. اما هنوز نمی‌دانم می‌توانیم فراری را شکست بدهیم یا خیر.

وی در آخر خاطر نشان کرد: البته که شانس ادامه دادن با ویلیامز را دارد. اما هنوز درباره صحبت‌کردن از آینده سخت است.او بدون شک یکی از اجزاء مهم تیم است. فراموش نکنیم که در این روزها داشتن یک کادر قوی در بحث رانندگان چقدر می‌تواند فاکتور مهمی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار