شبه نظامیان هوادار منصور هادی مدعی شدند کنترل بیشتر مناطق شهر تعز را به دست گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، نیروهای هوادار منصور هادی روز گذشته اعلام کردند بر بیشتر مناطق شهر تعز مسلط شده اند.
شبه نظامیان هوادار منصور هادی اعلام کردند توانستند ساختمان استانداری، اداره امنیتی تعز، پلیس و بخش های دیگری از این شهر را به دست گیرند. نیروهای هوادار منصور هادی همچنین از پیشروی به سوی کاخ ریاست جمهوری در این شهر خبر دادند.

شبکه اسکای نیوز همچنین اعلام کرد خبرها از درگیری شدید شبه نظامیان هوادار منصور هادی و نیروهای انصارالله در محوطه کاخ ریاست جمهوری در تعز حکایت دارد.

روز گذشته نیز شبه نظامیان هوادار منصور هادی از تسلط بر استان شبوه خبر داده بودند. 
از سوی دیگر، خبرگزاری "د.پ.آ" آلمان اعلام کرد جنگنده های سعودی شب گذشته حملات شدیدی به پایگاه های انصارالله و نیروهای هوادار علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن در استان بیضاء انجام دادند.

منابع محلی در گفتگو با خبرگزاری آلمان اعلام کردند در این حملات خودروهای انصارالله و هواداران صالح و اتاق عملیات آنها در شهر "مکیراس" در استان بیضاء هدف گرفته شد. این منابع همچنین اعلام کردند پس از حمله جنگنده های ائتلاف به مقر لشکر 117 ارتش یمن در شهر مکیراس، زبانه های دود و آتش در آسمان مشاهده شد.
شبکه یمنی المسیره نیز گزارش داد ارتش و کمیته های مردمی شماری از نظامیان سعودی را در روستای خوبه در استان جیزان عربستان هدف حمله قرار دادند. همچنین پایگاه خبری العهد گزارش داد صالح صماد، رئیس دفتر سیاسی انصارالله در سخنانی اعلام کرد جنگ واقعی با دشمن هنوز آغاز نشده است. وی تصریح کرد ملت ما نباید به آنچه رسانه ها برای تضعیف روحیه مردم پخش می کنند گوش کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار