سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: 2 هزار و 888 دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان مشغول به تحصیل هستند.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ زهرا ایرانمنش افزود : این دانشگاه شامل 753 دانشجومعلم در پردیس شهید باهنر و 2 هزار و 135 دانشجو در پردیس خواجه‌ نصیر دانشگاه فرهنگیان استان کرمان هستند.



وی خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه ، دانشجو معلمانی هستند که بعد از طی مراحل طولانی از جمله مصاحبه و گزینش مشغول به تحصیل می‌شوند.



ایرانمنش با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نخبه با رتبه ‌های دو و سه رقمی وارد دانشگاه فرهنگیان استان کرمان می‌شوند ، تصریح کرد: این دانشجومعلمان بعد از چهار سال به آموزش و پرورش برمی‌گردند و مشغول خدمت می‌شوند.



وی با بیان اینکه سال آینده نخستین خروجی‌های دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش استان کرمان تحویل داده می‌شوند، گفت : این در حالیست که با کمبود فضای فیزیکی در دانشگاه فرهنگیان روبه رو هستیم.



سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمان افزود: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در عرصه‌های مختلف موفق به کسب رتبه‌ های برتر شده‌اند.



انتهای پیام




برچسب ها: تحصیل ، دانشجو ، معلم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.