معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 گفت: در راستای حفظ و توسعه فضای سبز کلاس‌های آموزشی گل و گیاه در 4 مرکز آموزش منطقه برگزار می‌شود.

توسعه فضای سبز با آموزش نگهداری گل و گیاهرحمان پارسا معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همزمان با فصل تابستان کلاس‌های آموزشی گل و گیاه رایگان از سوی مرکز مشاوره گل و گیاه با هدف آشنایی و تشویق و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به نگهداری فضای سبز شهری و همچنین فرهنگ‌سازی و افزایش سطح آگاهی شهروندان برای استفاده از گیاهان و سبزیجات مفید برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه‌ها طریقه کاشت و پرورش و نگهداری درخت و درختچه، گیاهان آپارتمانی، سبزی‌کاری، فضای سبز عمودی، پرورش قارچ و... به شهروندان آموزش داده می‌شود.

پارسا تصریح کرد: شهروندان می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه‌ها به مراکز آموزش گل و گیاه واقع در بوستان خلیج فارس، بوستان پردیس بانوان، بوستان والفجر و بوستان ولیعصر برگزار می‌شود.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند تا پایان مرداد ماه به مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه جهت شرکت در این کارگاه برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار