اردبیل؛

فعالیت واحد‌های تولیدی راکد در "شهرک صنعتی اردبیل"

مدیرعامل ‌شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:‌ با پیگیری‌های انجام شده ۲۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل که راکد بوده‌اند، فعال شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم فریدی افزود: هم‌ اکنون زیر ساخت‌های اساسی فاز نخست شهرک صنعتی 2 اردبیل به اتمام رسیده و در‌صدد هستیم زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی 2 اردبیل را نیز عملیاتی کنیم که کل زمین اختصاص داده شده به شهرک صنعتی 2 اردبیل 600 هکتار است.

وی گفت:‌ واحدهای صنعتی کوچک نقش بسیار اساسی در توسعه اشتغال و پویایی اقتصادی در جامعه داشته‌اند که انتظار می‌رود در این راستا با حمایت جدی از سرمایه‌گذارن و صاحبان واحدهای تولیدی بتوانیم چرخ توسعه صنعت در استان را بچرخانیم.

فریدی تصریح کرد: با اهتمام ویژه دولت یازدهم و مجلس شورای اسلامی تمام واحدهای تولیدی و صنعتی واقع در شهرک‌های صنعتی از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند که این امر انگیزه سرمایه‌گذاران برای فعالیت در شهرک‌های صنعتی و ایجاد واحدهای تولیدی را دوچندان کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه اشتغال و صنعت در استان علاوه بر حمایت مسئولان نگاه ویژه و تخصصی به این امر است، افزود: امیدواریم با استفاده از مشاوران و متخصصان برجسته بتوانیم صنعت استان را پویا کنیم.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.